Thursday, November 10, 2011

hasil tangan saya.

Assalamualaikum. yang sedang menaip ini bukanlah truly saya. tetapi adik saya. haha kbai. pykaRahmat disini. kakak saya malas. dasar siput lemah. haha

so ini hari saya tolong update kan bagi pihak kakak saya. nak taknak terima sajalah hakikat dan kenyataan ini.

berbeza bukan cara saya dengan dia taip? saya takmain shortform nanti orang takfaham. ok takperlu kot membebel banyak pyka oi. hm


berikut ialah hasil kerja hasil tangan hasil keringat kakak saya. berdasarkan pemerhatian, semakin banyak dia buat kek, semakin kemas dan kreatif kek buatan dia. waktu dulu, serius sakai gila. haha ok hi kakja. tumpang lalu..(sambil tunduk jalan)

MUFFIN

CREAM PUFF

atas: KIRI-SAUSAGE BUN, KANAN-PEANUT BUN

CHEESE CUP CAKE

ICE-CREAM CAKE

CARROT CAKE

CHOCOLATE MOIST CAKE

PIZZA LARGE

ROTI SARDIN

CUP CAKES

CUP CAKES

CUP CAKES

BIHUN GORENG


saja je letak bihun ni besar. gambar last mesti meriah punya. tengoklah kemerahan cili yang sedang bergelimpangan atas bihun itu. "EAT ME! EAT ME!"


jika anda berminat dengan hasil tangan kakak saya, contact terus kepada nombor 0122567506. please, support orang melayu kita. hehe terima kasihh.


ps: kakak saya telah menandatangani kontrak dengan Telekom Malaysia dan telah menjadi panel. maksudnya dalam Selangor ini dia pegang. cehhh haha majulah perniagaan kakak saya untuk bakal keluarganya nanti. miauu. 



No comments: